Dengarkan Lagu

Pengikutku

Cuti Tahun Baru Cina

ha sekejap je hari persekolahan dah mula cuti semula..sempena Tahun Baru Cina. So aku cuti seminggu..macam2 perancangan dan persiapan perlu dibuat dalam masa cuti ni..
Pada 13 Februari 2010, aku dapat 2 jemputan kahwin..walimah Mum (kwn semaktab) dan juga Aimi (kwn seJAKIM)..so pikir punye pikir..akuu

aku pilihla utk pergi ke walimah Aimi memandangkan Mum kat
Tangkak dan Aimi kat Prt Raja....hantar wakil je pi umah Mum..sape lg kalo
tak habib,hehe..

Peh jauh gak umah Aimi ni..kat Pt Hj Ali..kalo bukan abah yang drive mesti
aku sesat, huhu



penuh mulut pun nak amek gambo..mase nih mkn nasi jagung gn air bunga..best je mkn kelopak2 bunga crisy..


pas makan je..ape lagi mestila jumpa pengantin nye..dh lama tak jumpa kawan aku nih sejak terpisah tak keje kat JAKIM lagi..mase ni tudung terpenyek lak kena kipas angin, huhu


ha baru tudung aku betul..bergambo bersama ngan mimik skali.tema merah putih rupanya kawan aku ni..sori yer aimi tak tunggu sampai bersanding..kalo bawa abah skali manenya nak dok lama kat majlis orang, hehe


Pada 14 Februari 2010, after zohor, aku sekeluarga pi umah dilla, adik k dayang coz ada majlis aqiqah budak shembam nih..sape yer babynya??


daa ni la Nur Aliah Najwa..baby yang mak aku jaga..comel sangat shembam ni..aliah terpikir2 ek nape aku pakai baju cantik arini?? hehe


haa ni dia mummy aliah..like mother like daughter :)

hazimmm..meh pandang kamera..oo tak pandang dia yer..dhla boolat mata, hehe..k dayang tengok je gelagat hazim

.....wif k dayang...

alang nih main captured je gambo..mimik tak pandang kamera pun, huhu


0 Comments:

Post a Comment



Perhatian!!