Dengarkan Lagu

Pengikutku

24 Nov 09..Raptai jQAF diadakan di perbadanan Putrajaya..awal pagi aku dan family dah bertolak pi sana..em tercari-cari gak kat mane tempat ni,maklumlah sebelum ni biasa kat PICC je..tp alhamdulillah dapat gak cari tempat ni tanpa sesat,huhu..Pas je pendaftaran n taklimat sempena konvokesyen, kami pi cari tpt homestay yang dah lama kak su tolong booked kan..rupanya homestaynye kat flat hijau..tempat aku dulu mase keje kat JAKIM..lagilah mudah n dekat je nak pi ke tempat konvo tuh..

ha nilah rupanya tempat homestay aku n family..ada 3 buah bilik semuanya..mak abah 1 bilik,aku n adik2 1 bilik dan 1 bilik lagi bagi kat bebudak nih termasuk habib aku..


Malam tu gak habib ajak aku sefamily n kawannya makan kat TASIK IDAMAN..peh jauh gak tempatnya adalah lebih kurang 40 min..ingat habib nak bawa pi cameron ke,huhu coz jalan nak ke sana macam jalan nak ke cameron..sampai je kat tempat ni,makanan dah disediakan,special tu makan atas air..adelah pening ckit kepala aku sebb goyang2,ngee

dah abis makan barulah kami bergambo,mane taknya nampak makanan semua dah seru ngap dulu..xelok biarkan makanan terdedah lama,hehe

Habib asik pegang hp je,maklum hp baru ye,hehe..yang lain tak berhenti makan lagi especially dak wahid tuh (kuat makan)

mase nih perut kenyang bangat jadi kami dok relaks2 dulu sambil berbual..aku n adik2 sibuk amek gambo kat tempat ni..terharu habib nazar nak blanja kami sekeluarga

ramai gak yang makan kat sini jadi aku pun tolong promotekan ye..ade dee jay n boleh karaoke..patutnya habib yang kene nyanyi malam tu,hehe

emm tengok hp baru lagi :)..orang lain dok sosah sosah sesama sendiri habib je tengok hp,ngee

baru nak ngap buah,eca dah captured gambo..suasana golap sungguh

ha,mase ni aku lak tgk hp baru habib..em cantik..kalo nk amek gambo dlm keadaan ni pun terang dan jelas sangat..

0 Comments:

Post a Comment



Perhatian!!